راز ۲ سرباز مرده/ ارتش بدکاره و ارتش آمریکا در کنار صهیونیست ها
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 110
:: بازدید ماه : 605
:: بازدید سال : 2223
:: بازدید کلی : 61502
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 4 مرداد 1393

راز ۲ سرباز مرده/ ارتش بدکاره و ارتش آمریکا در کنار صهیونیست ها

هزار نظامی آمریکایی در کنار ارتش رژیم صهیونیستی می جنگند و در حمله به فلسطینیان در نوار غزه شرکت کرده‌اند. اما اعلام کشته شدن ۲ نظامی آمریکایی در ارتش صهیونیستی، بعد تازه ای از حمایت آمریکا از این رژیم را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الان شنبه با اعلام این خبر افزود : پایگاه اطلاع رسانی یو اس ای تودی آمریکا با اشاره به کشته شدن دو سرباز آمریکایی در مرزهای غزه ، هویت آنها را به ترتیب مکس اشتاینبرگ 24 ساله از کالیفرنیا و شون کارمیلی 21 ساله از تگزاس معرفی کرد.

خبر کشته شدن 2 سرباز آمریکایی در یو اس ای تودی

سایت «دیلی بیست» نیز در این باره افزود این نخستین بار است نظامیان آمریکایی که در ارتشهای خارجی خدمت می کنند کشته می شوند. مکس اشتاینبرگ 24 ساله از کالیفرنیا و شون کارمیلی 21 ساله از تگزاس به همراه 11 سرباز اسرائیلی هفته گذشته در نوار غزه کشته شدند.

2 سرباز کشته شده آمریکایی در ارتش اسرائیل

دیلی بیست نوشت: هم اکنون حدود هزار نظامی آمریکایی در ارتش اسرائیل خدمت می کنند. آنها در اسرائیل متولد نشده اند، اما در ارتش آن خدمت می کنند. اما «مایا کادوش»، معاون سرکنسول رژیم صهیونیستی در جنوب غربی آمریکا که مقرش در هیوستون است، گفت: هر دو نظامس تابعیت دوگانه داشتند و معتقد بودند دفاع از ارزش های «کشور یهود» (!) از وظایف آنهاست.

 

تا کنون اخبار فراوانی از حمایت های آمریکا از رژیم اشغالگر قدس منتشر شده بود؛ به طوری که حتی برخی جنگ افزارهای این کشور، قبل از ارتش آمریکا به دست نظامیان صهیونیستی می رسد؛ با این حال، حضور نظامیان ارتش آمریکا در بدنه ارتش صهیونیستی، موضوعی است که بیشتر به روحیه ارتش اشغالگر قدس بازمی گردد.

 

در روزهای اخیر با شکار نظامیان صهیونیستی با اقدام نیروهای مقاومت، روحیه ارتش صهیونیستی به شدت افت کرده و بسیاری از نظامیان، با خودکشی های صوری، تلاش می کنند خود را به پشت خط مقدم و مبارزه برسانند.

 

این در حالی است که نیروی مقاومت، در برابر ارتش کاملا مسلح اشغالگران، فقط به ایمان و سلاح های محدود مجهز است؛ اما موفق شده حدود 50 تانک را منهدم کرده و افزون بر به هلاکت رساندن و زخمی کردن صهیونیست ها، آنها را به اسارت نیز بگیرد.

 

این افت روحیه تا جایی است که رژیم اشغالگر با ترفندهای جنسی تلاش میکند سربازان خود را در جبهه ها نگاه داشته تا در برابر نیروهای مقاومت مجبور به عقب نشینی نشوند.

ترفندهای جنسی برای تقویت روحیه ارتش اسرائیل

ترفندهای جنسی برای تقویت روحیه ارتش اسرائیل

حال با انتشار خبر کشته شدن 2 نظامی آمریکایی اهل کالیفرنیا و تگزاس در ارتش رژیم صهیونیستی، به نظر می رسد افزون بر ارتش زنان بدکاره، ارتش آمریکا نیز مستقیما دست به کار شده و برای تقویت نظامیان صهیونیستی به میدان آمده است.




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.